20.3.10

Ako stiahnúť video z YouTube, DailyMotion či Vimeo bez aplikácie?

Existuje množstvo softov ako stiahnúť video z YouTube ako napríklad addon pre Firefox Video DownloadHelper či script YouTube Video Download pre Greasemonkey, ale môj problém s nimi je, že zbytočne zaťažujú štart a chod Firefoxu, čo nemám rád :(
Takže po Googlovaní ako stiahnúť video z Vimeo.com som našiel stránku Clipnabber.com, kde stačí len prilepiť cestu (URL) videa alebo zdrojový kód stránky.
Between je služba i na stiahnutie hudby a to na http://tunenabber.com/.
Návody sú dostupné na http://clipnabber.com/tutorials.php
Nevýhodou je, že neni možnosť stiahnúť HD video.








Doslov
Greasemonkey so spomenutým scriptom by bol aj dobrý len nakoľko som tester novej YouTube stránky (ja debil načo som to odsúhlasil), tak script mi nefunguje :P Teraz ako o tom píšem ma napadlo, že stačí vymazať koláčiky (cookies :D ) a pôjde to a výhra, som ja, ale hacker :D Takže idem inštalovať Greasemonkey

No comments:

Post a Comment