1.11.12

Získanie zoznamu Facebook Likerov

Po dlhšom googlení som nenašiel riešenie ako získať zoznam ľudí, ktorí dali Like Facebook stránke, tak som sa vrhol do toho sám a množstvom pokusov a omylov som sa dopracoval k zoznamu nasledovne. Do Chromu som potreboval pridať extension menom jQuerify, ktorá za mňa porieši vsunutie jQuery knižnice do FB stránky. Ako admin FB stránky našej firemnej stránky http://www.facebook.com/nevillegroup som klikol na odkaz, ktorý vylistuje likerov.

Treba kliknúť na ikonu jQuerify, aby sa jQuery knižnica vsunula do stránky.

Ďalej, keď už máme dialogové okno s likermi, treba otvoriť Chrome Developer Tools a prepnúť sa do konzoly.


Nasledovný príkaz vylistuje odkazy na profilové stránky užívateľov:
$('._8t').each(function(){console.log($(this).attr('href'))});

V prípade, že chcete len mená, tak použite nasledovný príkaz:
$('.fcb').find('a').each(function(){console.log($(this).text())});

Po spustení sa zobrazí zoznam odkazov, ktoré už pomocou vyznačenim a Ctrl+c je možné skopírovať.

No comments:

Post a Comment