31.7.15

Skúšobne som si zaplatil vladozlatos.com VIP členstvo

Vladov blog už sledujem pár rokov a absolvoval som s ním osobnú konzultáciu tovaroznalectvo v Terne, Aupark, Bratislava. Veľa informácií má na blogu, čo je veľmi dobré a ďakujem za ne.

Infá na blogu sú jedna super vec, ale osobné stretnutie má predsa len pridanú hodnotu a z druhého uhľa pohľadu, ak naďalej chcem čítať jeho bádania a výskumy, tak ho predsa finančne musím podporiť. Internet a elektrinu tiež nemá zadarmo. Nikdy nezabudnem, keď sme si prvýkrát podali ruky :) Hlavný vchod do Auparku pri informáciach. O pár centimetrov nižší než ja a vôbec nevysekaný svalmi ako kulturista z Muscle&Fitness. Podáme si ruky a nečakaný pocit. Mal som pocit, že som ruku dal do zveráka, chalan mal proste silu! Po tejto situácii bol hneď môj úsudok, že to čo na blogu píše bude mať pointu.

Asi toľko o spoznaní Vlada Zlatoša. Ako som spomínal, považuje za dôležité "sponzoring" jeho písania s kúpou jeho služieb či produktov.

Včera som čítal, že na webe ponúka VIP členstvo. Po prečítaní moja zaujatosť neklesla, skôr som ostal ešte zvedavší, čo za materiály to môžu byť? Veľa som neváhal a z peňaženky vybral platobnú kartu a začal proces objednávania.

Mesačné členstvo VIP = = 19 eur/mesiac (úspora 11 eur/mesiac = 132 eur/rok)
Po úspešnej objednávke som sa preklikol do môjho konta, čo som si ja za vec kúpil?
Čakal ma tam výber tém, o ktorých chcem byť informovaný.

VIP Výber záujmových tém

Vyklikal som pre mňa zaujímave témy, skoro všetky a následne dal uložiť. Dokumenty sa v mojom konte nezobrazili hneď. Vrátil som sa späť na promo článok a našiel vysvetlenie. Prvé dokumenty vám prídu v nasledovný deň a dostanete o tom emailovú notifikáciu.

No a dnes mi spomínaný notifikačný email aj došiel kým som spal :D

Nová položka na stiahnutie vo Vašej predplatenej VIP sekcii/sekciách: Databáza recenzií kníh, Databáza potravín, Databáza dôležitých otázok
Prihlásil som sa na webe www.vladozlatos.com a potom klikol na odkaz v maily, nechcelo sa mi cez web preklikávať :) Už mi neostáva iné len stiahnúť si materiály a zahĺbiť sa do myšlienok, o ktoré sa majú podeliť.

Sekcia VIP na stiahnutie

Toľko z dojmov a myšlienok o VIP službe Vlada. Idem si vychutnať a prečítať si dostupné materiály.

PS: Mega hneď ako prvé recenzia knihy Reštart, Fried je jeden z mojich obľubených.

PPS: Ty si ešte zvedavý ako dokument vyzerá? Tak tu máš náhľad:



No comments:

Post a Comment