2.8.15

Foto návody k prežitiu od Armytraining

Po úspešnom absolvovaní letného kurzu prežitia a absolútnej spokojnosti s výcvikom, som dnes ráno chcel pozrieť aký ďalší kurz absolvovať u Patrika a jeho teamu.
Hlavná stránka www.armytraining.sk sa mi zdala byť ako keby zmenená oproti tomu, kedy som ju naposledy navštívil.
Scrollol som dole a bol tam formulár, korý som ešte nevidel, tak som sa začítal, čo to je.

Foto návod prihlásenie

Počas kurzu Patrik a Peter fotili veci a činnosti. Aj som sa ich spýtal, keď som popri nich prechádzal, že robíte manuál? Patrik hneď na to odpoveď, bez dlhého rozmýšlania, že áno.
Teraz už viem prečo fotili veci počas prestávok na výcviku.

Prihlásenie k odberu je zadarmo, tak som sa prihlásil.
Po prihlásení mi hneď prišiel prvý návod, Pečenie chutného chlebíka v prírode nemusí byť trauma na celý život...


Foto návod dorazil do email schránky
Podľa mňa super marketingový ťah, ale i super užitočné, ak nie život zachraňujúce info.

No comments:

Post a Comment